Časté otázky

Sme firma a chceme pravidelne zasielať, ale nevieme ako na to…

Na to aby ste mohli využívať naše služby, je potrebné podpísať zmluvu o spolupráci. Pred tým však potrebujeme vedieť špecifikáciu Vašich požiadaviek a taktiež zopár informácií, ktoré nám pomôžu vypracovať cenovú ponuku. Preto nás prosím kontaktujte prostredníctvom formulára a my sa postaráme o zvyšok.

Aký bude ďalší postup po odoslaní formulára?

1. Po spracovaní dát Vám zašleme na mieru vypracovanú cenovú ponuku. Náš obchodný zástupca Vás bude kontaktovať a pomôže Vám v prípade akýchkoľvek otázok.

2. Po úspešnej dohode Vám zašleme na podpis zmluvu spolu s krátkym formulárom, do ktorého vyplníte doplňujúce údaje o Vašej firme.

3. Kuriérom od nás obdržíte štartovací balíček a na e-mail Vám bude zaslaný rozsah podacích čísel. Náš IT špecialista Vám nainštaluje SW na odosielanie a samozrejme vysvetlí, ako jednoducho sa s ním pracuje.

4. Od tohto okamihu ste schopný sami posielať balíky prostredníctvom kuriérov našich zmluvných partnerov.

Tým samozrejme kontakt nekončí. Sme tu pre Vás počas celej našej spolupráce, rovnako ako zákaznícke centrum nášho zmluvného partnera.

Prišiel mi mail od GLS so zvláštnym súborom

Pravdepodobne sa jedná o počiatočný/nový rozsah podacích čísel, ktorý obdržíte pri prvotnej registrácii, alebo pri opätovnom vyžiadaní. Pri prvom obdržaní rozsahov podacíh čísel súbor jednoducho uložte do PC a NEOTVÁRAJTE HO, ale uložte súbor do PC, otvorte SW GLS Connect. Z vrchnej ponuky (lišty) vyberte záložku „Nastavenia“ a na nej zvoľte „Zadanie čísel balíkov„. Vyskočí dialógové okno, v ktorom vyberiete uložený súbor a kliknete na „otvoriť“. Podacie čísla sa naimportujú do SW a odstránia z pôvodného úložiska v PC.

Omylom som vytlačil zlý štítok

Ak sa Vám stane, že omylom vytlačíte štítok so zlými kontaktnými údajmi, zlou cenou dobierky, prípadne inými zlými údajmi nič sa nedeje. Najjednoduchšie je vytvoriť nový štítok s novým podacím číslom. Zadajte správne údaje, vytlačte štítok a nalepte na balík. Starý štítok zahoďte a zabráňte použitiu. Spoplatnenia za nepoužitý štítok sa báť nemusíte. Za odoslané balíky platíte až v momente načítania čiarového kódu na podacom štítku našim kuriérom.

Omylom som vytlačil štítky na obyčajný papier

V tomto prípade máte dve možnosti ako situáciu riešiť. Jedna je, že vystrihnete štítky nožnicami a manuálne lepidlom nalepíte na balík. Odporúčame však druhú možnosť a to rozkliknúť kartu „operácie so štítkami„, a v okne zvoliť možnosť „vytlačiť ešte raz„. Do dialógového okna zadajte podacie čísla štítkov, ktoré chcete opäť vytlačiť. Uistite sa, že v tlačiarni máte nami zaslaný perforovaný lepiaci papier a zvoľte možnosť „OK“ a „tlač„.

Omylom som zmenil nastavenia tlače

Správne nastavenie tlačiarne na perforované lepiace štítky ktoré sme Vám zaslali vykonáte nasledovne: Zvoľte kartu „Nastavenia“ možnosť „Všeobecné nastavenia“ a v dialógovom okne možnosť „Nastavenia tlače„. V kolonke typ tlačiarne zvoľte „Laserová, atramentová tlačiareň – A4 2×2“ a stlačte „OK„. Teraz ste nastavili tlačiareň na správne parametre. V rovnakom okne môžete tiež meniť nastavenia predvolenej tlačiarne a vyberať z tlačiarní nainštalovaných na Váš PC (HP, PDF creator a pod.)

Ako budem platiť za využívané služby?

V mesačných cykloch Vám budú mailom zaslané vystavené faktúry spolu s podrobným rozpisom jednotlivých odoslaných balíkov.